BEL ONS: 020 - 7155220

image

Data Management Platformen

Data vormen de basis van relevante advertising. Een DMP is een centrale plek om (online) klant- en gedragsdata te verzamelen en beheren. DMP’s koppelen verschillende databronnen (zowel first, second als third-party) aan elkaar tot één efficiënt systeem. Het gebruik van deze gecombineerde data biedt enorme kansen voor het werven van nieuwe klanten, verhogen van de klantwaarde of klanttevredenheid.

Ons expert team helpt je bij het realiseren van een optimale customer journey. Oogst maakt big data actionable door segmenten, events en triggers te vertalen naar boodschap, kanalen en een integrale customer journey.

Onze aanpak

Door strengere eisen van consumenten op het gebied van online advertising wordt er van adverteerders verwacht steeds relevanter te adverteren. Tegenwoordig zijn bijna alle digitale kanalen via een DMP aan te sturen, wat alleen maar verder toe zal nemen. Een DMP als hoofdelement van je marketingstrategie is daarmee dus een solide fundament voor de toekomst.

Goed ingerichte DMP’s bieden niet alleen een vaste set koppelingen met online advertisingkanalen, maar ook met bijvoorbeeld web en app-platformen. Daarnaast is het mogelijk om via een collectie aan API’s data door te zetten naar klant specifieke systemen zoals call centersoftware, DM systemen, colportage systemen en CRM pakketten.

Oogst zorgt voor zowel technische implementatie als integratie van alle online kanalen. Ook helpen we bij de systeemkeuze en het opstellen van KPI’s. Daarnaast bieden we ondersteuning op het gebied van zowel online advertising als bij het zelf opbouwen van audiences. We helpen je de gewenste audience te targeten, managen en optimaliseren voor een maximaal resultaat.

We werken bij DMP implementaties met diverse partners samen. Oogst is Silver Partner van Relay42. We zijn expert in Relay42 implementaties en het koppelen van datawarehouses en online kanalen. Als gecertificeerd Adobe Partner vertegenwoordigen wij de gehele Adobe Stack en we zijn Krux en Tealium geaccrediteerd.

Onze dienst DMP bestaat uit

  • Retargeting
  • Retentie en segmentatie
  • Use case design
  • Implementatie en koppeling van systemen en kanalen
  • Systeemkeuze en opstellen KPI’s
  • Advies en support

 

Event

Oogst organiseerde op 6 december 2016 in filmmuseum Eye in Amsterdam een Seminar over Data Management Platforms en Customer Journeys. Sprekers van Holland Consulting Groep, Relay42, Nederlandse Spoorwegen, Adobe, Tealium en Oogst deelden succesvolle praktijkcases en gaven praktische tips over hoe je een succes maakt van je Data Management Platform.Bekijk de impressie van het event.

 

Whitepaper

Naar aanleiding van het Seminar over Data Management Platforms en Customer Journeys op 6 december 2016 hebben we in een whitepaper op een rijtje gezet hoe jij je DMP traject een kickstart geeft.

Meer data en technologie

photo

Dashboarding en Rapportage

Impactvolle beslissingen neem je het liefst op basis van actuele, gedetailleerde en real time data. Oogst zorgt voor inzicht...

MEER INFORMATIE
photo

Best in class tooling

Voor het stroomlijnen van campagnes en complexe processen hebben we slimme technologie en software. We zijn onafhankelijk van...

MEER INFORMATIE
photo

Web Analytics

Inzicht begint met betrouwbare data. Oogst is erkend web analytics specialist en web analytics is dan ook een belangrijk onderdeel...

MEER INFORMATIE

Benieuwd wat wij voor jou kunnen betekenen?

NEEM CONTACT OP